Fortuna. Nowy design dla linii piw smakowych.

Browar Fortuna to producent rzemieślniczych piw, który w swojej ofercie ma też piwa z dodatkiem soku z dojrzałych, soczystych owoców. Naszym zadaniem było wykreowanie etykiet, które wpiszą linię w mainstream – w tym przypadku szeroko rozumiany segment piw smakowych, a jednocześnie podkreślą regionalny i naturalny charakter produktu.

To nie jest ciemne piwo.

Dotychczasowe opakowania nie komunikowały owocowego smaku piwa. Ciemna butelka i tradycyjna etykieta generowały wrażenie ciężkości i sugerowały inny rodzaj produktu. Nowy design wykorzystuje przede wszystkim jasne, korespondujące z owocami kolory, dzięki czemu całość zyskuje lekkości i jest zdecydowanie bardziej nowoczesna.

Fortuna z wizerunkiem, który ma smak!

Ważnymi elementami nowych etykiet są autorskie, a dzięki temu oryginalne grafiki owoców, zbudowane z charakterystycznych fal w różnych odcieniach jednego koloru. Te wiodące kolory są silne, intensywne i odpowiadają poszczególnym smakom piwa. Kształt fali nie jest przypadkowy – przywodzi na myśl płynność, smak i orzeźwienie. W ramach pracy nad projektem zdecydowaliśmy się także na zmiany w obrębie logo Fortuna – na wariantach smakowych ma ono zielony kolor i zakrzywioną szarfę. Taki zabieg komunikuje naturalny skład regionalnych produktów, sprawia że całość jest bardziej dynamiczna i dodatkowo – wyróżnia linię od pozostałych piw w portfolio Fortuny.

Kompleksowa obsługa.

Współpraca z Browarem Fortuna zaowocowała także innymi projektami. Przełożyliśmy wykreowany na etykietach design na piwa smakowe w puszkach, przygotowaliśmy POSy, digital, szereg materiałów reklamowych i wiele innych – jak zawsze komleksowo! ;-)