Ziemniaki jak u Mamy...

 

Domowość stała się dzisiaj jednym z widących trendów obok debrandingu – czyli ukrywania nazwy marki, często zastępując ją innymi słowami, choćby imionami, jak uczyniła to Coca – Cola, co pozwoliło zmniejszyć dystans pomiędzy marką a konsumentem. Inne marki chcą za pomocą debrandingu udawać produkty od lokalnych dostawców, które stają się coraz popularniejsze, lub zwalczać dzięki niemu uprzedzenia związane z marką jako taką. Trend domowości kieruje się natomiast modą na wszystko co zdrowe, naturalne i przygotowywane własnoręcznie w domu. Świetnym przykładem, obok Aviko, są projektowane przez nas zupy marki Winiary. Styl opakowań pozostaje przy tym spójny, budując dzięki temu zapamiętywalną dla konsumentów tożsamość marki.

 

 

 

masz pytanie?

napisz do nas!

zadzwoń: +48 52 328 66 39

Kontakt

ul. Śniadeckich 10,

85-011 Bydgoszcz

+48 52 328 66 39

hello@lemontree.pl