Skąd wiesz, że mąka jest dobrej jakości? Przekonują Cię informacje na opakowaniu, czy wolisz sprawdzić jej kolor?

 

 

Większość konsumentów lubi widzieć kupowany produkt. Ale jak pokazać mąkę? Wystarczy małe okienko. W taki sposób powstała pierwsza na rynku mąka z okienkiem. Mimo to chcieliśmy wyróżnić ją jeszcze bardziej. Domowe wypieki kojarzą nam się z rodzinnością i najsilniejszymi emocjami, jak miłość.
A miłość przywodzi na myśl serce. Jego delikatny zarys wokół brandu oraz wizerunek szczęśliwej rodziny mocno podkreślają emocjonalny charakter produktu. Duże serce oraz kolorowy dolny pasek tworzą block effect i silnie oddziaływują z półki. Back panel prowadzi dialog z konsumentem.

 

Basia zdobyła 10% rynku, czyli 3 miliony rodzin (2+1),
co daje nam aż 9 milionów konsumentów.

 

 

 

masz pytanie?

napisz do nas!

zadzwoń: +48 52 328 66 39

Kontakt

ul. Śniadeckich 10,

85-011 Bydgoszcz

+48 52 328 66 39

hello@lemontree.pl