Czy millenialsi mogą pokochać przyprawę pokolenia X?

 

 

Maggi w płynie było popularne wśród pokolenia X, ale zostało prawie całkowicie zapomniane przez kolejną generację konsumentów. Naszym zadaniem było sprawić, aby pokolenie millenialsów pokochało Maggi równie mocno, jak ich rodzice i dziadkowie. Nasze dwie limitowane edycje wpisały się w aktualne trendy i przyciągnęły nowy target. Pierwsza to seria 3 etykiet prezentujących różne pyszczki, w tym popularne wąsy. Kto z nas polaków nie zna wąsów Wałęsy? Druga edycja ponownie wpisała się w trendy i poprzez trójkę rysunkowych zwierzaków stała się nie tylko przyprawą, ale też ciekawą dekoracją kuchni.


 

 

 

 

 

masz pytanie?

napisz do nas!

zadzwoń: +48 52 328 66 39

Kontakt

ul. Śniadeckich 10,

85-011 Bydgoszcz

+48 52 328 66 39

hello@lemontree.pl