Browar Fortuna to producent rzemieślniczych piw, który w swojej ofercie ma też piwa z dodatkiem soku z dojrzałych, soczystych owoców. Naszym zadaniem było wykreowanie etykiet, które wpiszą linię w mainstream – w tym przypadku szeroko rozumiany segment piw smakowych, a jednocześnie podkreślą regionalny i naturalny charakter produktu.
Ważnymi elementami nowych etykiet są autorskie, a dzięki temu oryginalne grafiki owoców, zbudowane z charakterystycznych fal w różnych odcieniach jednego koloru. Te wiodące kolory są silne, intensywne i odpowiadają poszczególnym smakom piwa. Kształt fali nie jest przypadkowy – przywodzi na myśl płynność, smak i orzeźwienie. W ramach pracy nad projektem zdecydowaliśmy się także na zmiany w obrębie logo Fortuna – na wariantach smakowych ma ono zielony kolor i zakrzywioną szarfę. Taki zabieg komunikuje naturalny skład regionalnych produktów, sprawia że całość jest bardziej dynamiczna i dodatkowo – wyróżnia linię od pozostałych piw w portfolio Fortuny.
agencja kreatywna
ul. Śniadeckich 10
85-011 Bydgoszcz
Polska