Mąka Basia to pierwszy produkt w tej kategorii znany pod silną marką. Wykreowany przez nas brand zyskał szeroką grupę lojalnych konsumentów i zapewnił Basi najsilniejszą pozycję na rynku. To pierwsza mąka na rynku „znana z imienia”.

Silny logotyp zawierający wizerunek rodziny i serce wokół nazwy budzą emocje i sprawiają, że produkt z kategorii nie budzącej zbyt dużego zainteresowania wywołuje dobre emocje i skojarzenia. Dzięki niemu Basia jest bliższa konsumentowi. Zastosowanie okienka w pierwszym etapie rozwoju marki pomogło przekonać konsumentów o jakości produktu.

Producent postanowił rozszerzyć portfolio i wprowadzić szeroką gamę nowych rodzajów mąk. Konieczne stało się zatem wprowadzenie systemu nawigacji po portfolio, aby ułatwić konsumentom wybór właściwego produktu dla konkretnego zastosowania.

 

 

Kluczowe elementy redesignu

 

 

Wzmocnienie logo
Pogrubiona i przedłużona linia serca 
poprawia widoczność i rozpoznwalność brandu

 

Apetyczność
Powiększone i centralnie umieszczone
apetyczne zdjęcie dania z kontekstem domowym
w miejsce okienka. Konsumenci przekonali się już o wysokiej jakości produktu.

 

Naturalność
Zdjęcia dania oraz kłosa bez upięknień i retuszu podkreślające prawdziwość produktu, zgodne z nowoczesnymi trendami. Jasne, naturalne tło z przewagą bieli podkreślające naturalność.

 

 

Opakowanie 360°
Kontynuacja grafiki na wszystkich ścianach

 

Nawigacja
Na froncie grafika ilustrująca przeznaczenie
danego rodzaju mąki.

 

 

Czytelny panel nawigacyjny na tyle opakowania

Podział oparty o zastosowania ułatwia konsumentom wybór właściwej mąki do konkretnej okazji.

 

Kod kolorystyczny
Kolor dołu opakowania spójny z kolorem czcionki w nazwie produktu.

 

Przeprowadzony redesign miał wpływ na utrzymanie prze Basię pozycji lidera i marki wytyczającej trendy w swojej kategorii. Ponadto, dzięki edukacyjnej funkcji opakowań, stała ona się swoistym przewodnikiem po świecie mąk, cennym szczególnie dla młodszej grupy konsumentów rozpoczynającej swoją przygodę z gotowaniem. Takie pro-lojalnościowe podejście utrwala pozycję i siłę marki.

 

masz pytanie?

napisz do nas!

zadzwoń: +48 52 328 66 39

Kontakt

ul. Śniadeckich 10,

85-011 Bydgoszcz

+48 52 328 66 39

hello@lemontree.pl