ul. Śniadeckich 10, 85-011 Bydgoszcz |
+48 52 328 66 39 |
Trefl
Grafika dziecięca na opakowaniach gier planszowych
Zakres prac:
Przed jakim stanęliśmy wyzwaniem?
Klient powierzył nam kreację brandów i projekt graficzny ilustracji na fronty opakowań dla gier, stanowiące Key Visual dla pozostałych elementów gry i materiałów promocyjnych. Kreacja grafiki dziecięcej to temat wyjątkowo trudny i wymagający. Aby stworzyć skuteczny projekt skierowany do młodego odbiorcy konieczna jest głęboka znajomość trendów i mechanizmów decyzyjnych u dzieci. Projektując opakowanie dla dzieci chcemy przyciągnąć uwagę, zainteresować i zachęcić do sięgnięcia po ten produkt.
Nasze rozwiązanie
Kluczowym elementem projektu jest mocny, charakterystyczny logotyp, stworzony z wykorzystaniem nowoczesnych czcionek. Dodatkowe elementy graficzne charakterystyczne dla danego tytułu, takie jak: garnuszek, miseczka, czy dzwonek, stanowią spójną całość z nazwą gry i wzmacniają silę komunikatu. Każdy brand może być wykorzystany osobno, nie tracąc mocy przekazu.
Projekty ilustracji zostały oparte o autorską grafikę utrzymaną w nowoczesnej stylistyce inspirowanej trendami obecnymi m. in. w filmach animowanych chętnie oglądanych przez młodego odbiorcę. Ilustracje łączy wykorzystanie charakterystycznych postaci, przedstawiających przebieg zabawy w radosny i nieco przerysowany sposób budzący emocje i jednocześnie komunikujących ideę rozgrywki.
Ilustracje utrzymane są w intensywnych barwach wzmacniających dynamikę i zabawowy charakter projektów by uzyskać dobrą widoczność na półce.
Co osiągnęliśmy?
Ilustracje są dynamiczne, pełne szczegółów, postaci są tak wyrysowane by łączyły charakter autorskiego rysunku oraz efekt trójwymiarowości i pewnej realności postaci. Stanowią też doskonałą zachętę do sięgnięcia po grę o atrakcyjnym przebiegu, a dodatkowo elementy ilustracji "opowiadają historię” każdego tytułu, możliwą do wykorzystania w pozostałych materiałach promocyjnych. Gry w zaprojektowanych przez nas opakowaniach cieszą się dużą popularnością wśród dzieci.