ul. Śniadeckich 10, 85-011 Bydgoszcz |
+48 52 328 66 39 |
Zakres prac:
Przed jakim stanęliśmy wyzwaniem?
W związku z rosnącą świadomością własnego zdrowia, picie wody cieszy się coraz większą popularnością - nawyk regularnego picia wody przyjmują dorośli i wpajają go swoim dzieciom. Nic dziwnego, że na trendzie korzystają wiodące marki, w tym Nestle, dla których „moda na wodę” stała się impulsem do redesignu opakowań dla wód smakowych Auarel, kierowanych właśnie
do dzieci. Jako Agencja zaangażowana do realizacji konceptu musieliśmy zainteresować dzieci i wzbudzić zaufanie ich rodziców.
Nasze rozwiązanie!
Kluczowe podczas projektowania opakowania było odświeżenie wizerunku brand heroes marki. Animowane postaci stanowiły mocny, przykuwający uwagę element, ale z biegiem czasu i znacznym rozwojem rysunkowej animacji, straciły nieco na aktualności. Rerearch na rynku filmów animowanych i kreskówek pozwolił nam zorientować się, jakie trendy
są obecnie najsilniejsze i w efekcie upodobnić wizerunki bohaterów marki Aquarel do najpopularniejszych dziecięcych postaci, m.in. „Atomówek”
czy „Iniemamocni”. Dodatkowo - poprzez żywe, jaskrawe kolory i radosne, pełne energii pozy nadaliśmy naszym postaciom dynamicznego charakteru,
a dzięki atrybutom jak piłka, deskorolka, hulajnoga czy
rolki nawiązaliśmy do dobrej zabawy i aktywnego trybu życia. Elementem, który w łatwy sposób pozwala dzieciom rozróżnić smak jest kolor – czerwony dla truskawki i pomarańczowy dla brzoskwini. Ponieważ jednak ostateczną decyzję o zakupie podejmują rodzice, a dla nich najważniejsze jest bezpieczeństwo ich dzieci, na froncie opakowania umieściliśmy bardzo czytelną ikonę informującą o benefitach wody Aquarel.
Co osiągnęliśmy?
Zaproponowany design spełnia wszystkie najważniejsze założenia projektowania opakowań dla dzieci – wpływa na ich wyobraźnię i działa
na emocje, a racjonalny wybór pozostawia rodzicom.