nesvita ogrod

 

 

NesVita.

 

 

Analiza rynku, trendów i redesign opakowań.

 

Zakres prac:

  • analiza otoczenia, kategorii produktu, półki sklepowej;
  • analiza grupy docelowej i trendów w opakowaniach;
  • strategia komunikacji;
  • rebranding logo NesVita;
  • redesign opakowań i prezentacja konceptów mastera;
  • kreacje pozostałych wariantów smakowych;
  • fotografia produktowa;
  • mockupy opakowań;
  • przygotowanie do druku;

 

 

Przed jakim stanęliśmy wyzwaniem?


NesVita to marka doskonale znana polskim miłośnikom płatków owsianych. Znaczące ulepszenie receptury produktów dało impuls do strategicznego repozycjonowania i relaunchu całej linii owsianek. Nowy produkt wymagał bowiem opakowania podążającego za trendami!

Group Product Manager NesVity potrzebował od nas rozwiązań brandingowych, dzięki którym mógłby komunikować kluczowe wartości
i benefity swoich produktów, takie jak: nowa, lepsza receptura,
naturalne źródło błonnika i pełne ziarno. Wyzwaniem było również silne rozróżnienie poszczególnych produktów w linii,
by ułatwić konsumentom wybór ulubionego smaku.

 


Nasze rozwiązanie!


Kluczowe było wzmocnienie shelf impactu NesVity poprzez zastosowanie
w brandzie unikatowego, trudnego do skopiowania, wyznaczającego nowy kierunek odcienia zieleni (specjalny Pantone), który zdecydowanie wyróżni się na półce, a jednocześnie zachowa element wspólny z pozostałymi odważnymi kolorami w brandach Nestle. Czytelność brandu podkreśliliśmy również poprzez użycie zmodyfikowanej, bardzo prostej czcionki bazującej na Barmeno Bold Italic. Wykorzystanie motywu kłosa w formie grafiki zarówno w tle
jak i w nazwie brandu podbija naturalne, zbożowe pochodzenie składników produktu. Rozróżnienie produktów linii NesVita osiągnęliśmy poprzez przypisanie im charakterystycznych, soczystych kolorów Pantone, obrazujących kolejne wersje smakowe.

 

Co osiągnęliśmy?


Zaproponowany design ma odzwierciedlać pozycjonowanie marki, stanowiącej podstawę dla codziennego, pysznego śniadania, które zapewni energię i witalność na cały dzień. Stworzyliśmy nie tylko nowy i czytelny system kodowania dla całej linii produktów, ale także pięć spójnych graficznie
i zgodnych z nowoczesnymi trendami opakowań.
Całość jest lekka, naturalna i nowoczesna.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

masz pytanie?

napisz do nas!

zadzwoń: +48 52 328 66 39

Kontakt

ul. Śniadeckich 10,

85-011 Bydgoszcz

+48 52 328 66 39

hello@lemontree.pl