ul. Śniadeckich 10, 85-011 Bydgoszcz |
+48 52 328 66 39 |
Street Food.
Kreacja konceptu dla nowej linii produktów instant inspirowanych smakami odległego Orientu.
Zakres prac:
Przed jakim stanęliśmy wyzwaniem?
WINIARY wprowadziły na rynek dania instant inspirowane autentycznym street foodem. To pierwszy tego typu produkt, pełen przypraw, warzyw i orientalnego smaku, skierowany do jasno określonego konsumenta, mianowicie: pełnego pasji podróżnika, korzystającego z popularnych linii lotniczych i korzystającego z hostelu, by w pełni chłonąć lokalny klimat. Zadaniem Agencji było wypracowanie konceptu dla nowego brandu Street Food i zaprojektowanie 4 opakowań w linii. Opakowanie - kubek miało wywoływać skojarzenia ze smakami prosto z ulic dalekich zakątków świata.
Nasze rozwiązanie!
Projektując opakowania postawiliśmy na odważną stylistykę, daleką od tradycyjnego wizerunku Winiary. Zależało nam, by brand Street Food stanowił odrębną całość, a jednocześnie był wspierany gwarantem jakości, jakim na polskim rynku są Winiary. Rozwiązanie stanowi niestandardowe połączenie nowego brandu z logo producenta umieszczonym w tle pod naderwana kartką. Zabieg ten współgra z ulicznym trendem i wskazuje, że WINIARY wychodzi naprzeciw potrzebom współczesnego konsumenta. W dalszej pracy nawiązaliśmy bezpośrednio do klimatu obecnego na ulicach i w lokalnych restauracjach w Chinach, Tajlandii i Maroko, a dla silnego zróżnicowania smaków sięgnęliśmy do ważnych uwarunkowań kulturowych. W ten sposób powstały: logotyp brandu Street Food pisany czcionką przypominającą odręczne pismo z foodtrackowego menu i kolorowe patterny charakterystyczne dla architektury i zdobnictwa danego kraju. Dodatkowe rozróżnienie produktów w linii stanowi typografia – różne czcionki dla każdego regionu (Chiny – Chinese menu JNL, Tajlandia - Dee XT, Maroko – Marocco LT Standard). Ważnym elementem layoutu jest apetizer, jasno wskazujący pochodzenie dania. O premiowości całej linii mówi natomiast intuicyjny, czarny kolor w tle grafiki opakowania.
Co osiągnęliśmy?
Z dumą przedstawiamy, stworzoną przez nas nową, pionierską linię pod brandem Street Food, kreującą nowy trend i zyskującą kolejnych naśladowców.