Street Food.

 

Kreacja konceptu dla nowej linii produktów instant inspirowanych smakami odległego Orientu.

 

Zakres prac:

  • analiza otoczenia, kategorii produktu, półki sklepowej;
  • analiza grupy docelowej;
  • strategia komunikacji;
  • przegląd elementów charakterystycznych dla kultury Orientu + dobór paternów, kolorystyki, typografii;
  • projekt logo dla nowego brandu;
  • packaging design i prezentacja konceptów mastera;
  • kreacje pozostałych wariantów smakowych;
  • fotografia produktowa;

 

 

Przed jakim stanęliśmy wyzwaniem?

 

WINIARY wprowadziły na rynek dania instant inspirowane autentycznym street foodem. To pierwszy tego typu produkt, pełen przypraw, warzyw i orientalnego smaku, skierowany do jasno określonego konsumenta, mianowicie: pełnego pasji podróżnika, korzystającego z  popularnych linii lotniczych i korzystającego z hostelu, by w pełni chłonąć lokalny klimat.  Zadaniem Agencji było wypracowanie konceptu dla nowego brandu Street Food i zaprojektowanie 4 opakowań w linii. Opakowanie - kubek miało wywoływać skojarzenia ze smakami prosto z ulic dalekich zakątków świata. 

 

 

Nasze rozwiązanie!

 

Projektując opakowania postawiliśmy na odważną stylistykę, daleką od tradycyjnego wizerunku Winiary. Zależało nam, by brand Street Food stanowił odrębną całość, a jednocześnie był wspierany gwarantem jakości, jakim na polskim rynku są Winiary. Rozwiązanie stanowi niestandardowe połączenie nowego brandu z logo producenta umieszczonym w tle pod naderwana kartką. Zabieg ten współgra z ulicznym trendem i wskazuje, że WINIARY wychodzi naprzeciw potrzebom współczesnego konsumenta. W dalszej pracy nawiązaliśmy bezpośrednio do klimatu obecnego na ulicach i w lokalnych restauracjach w Chinach, Tajlandii i Maroko, a dla silnego zróżnicowania smaków sięgnęliśmy do ważnych  uwarunkowań kulturowych.  W ten sposób powstały: logotyp brandu Street Food pisany czcionką przypominającą odręczne pismo z foodtrackowego menu i kolorowe patterny charakterystyczne dla architektury i zdobnictwa danego kraju. Dodatkowe rozróżnienie produktów w linii stanowi typografia – różne czcionki dla każdego regionu (Chiny – Chinese menu JNL, Tajlandia -  Dee XT, Maroko – Marocco LT Standard). Ważnym elementem layoutu jest apetizer, jasno wskazujący pochodzenie dania. O premiowości całej linii mówi natomiast intuicyjny, czarny kolor w tle grafiki opakowania.

 

 

Co osiągnęliśmy?

 

Z dumą przedstawiamy, stworzoną przez nas nową, pionierską linię pod brandem Street Food, kreującą nowy trend i zyskującą kolejnych naśladowców.

 

 

 

 

 

 

 

masz pytanie?

napisz do nas!

zadzwoń: +48 52 328 66 39

Kontakt

ul. Śniadeckich 10,

85-011 Bydgoszcz

+48 52 328 66 39

hello@lemontree.pl