ul. Śniadeckich 10, 85-011 Bydgoszcz |
+48 52 328 66 39 |
Zakres prac:
Przed jakim stanęliśmy wyzwaniem?
Od lat wspieramy Maggi w projektowaniu etykiet zgodnych z jej strategią, której celem jest utrzymanie nowoczesnego wizerunku i tym samym nawiązanie kontaktu z młodszymi pokoleniami – obecnie są to Milenialsi. Zależy nam również na kreowaniu potrzeby szerszego niż tradycyjne zastosowanie produktu. W tym celu średnio co dwa lata projektujemy nową limitowaną linię etykiet.
Nasze rozwiązanie!
Maggi do wszystkiego.
W ślad za współczesnymi trendami Maggi komunikuje wielorakie zastosowania produktu. Stąd m. in. spoty przedstawiające możliwości niestandardowego użycia Maggi jednocześnie wywołujące odejście od tradycyjnej kuchni
w stronę nowoczesnego gotowania dla rodziny i przyjaciół.
Moda na Maggi.
Packaging design stanowi przysłowiową „kropkę nad i” w całej komunikacji. Aby wzmocnić przekaz reklamowy i przyciągnąć uwagę konsumentów stworzyliśmy nowe wizerunki etykiet inspirowane najpopularniejszymi trendami kulturowymi, weszliśmy do świata hipsterów i przypomnieliśmy styl vintage/retro. Stąd zastosowana na etykietach czcionka Microbrew Soft Four, która stanowi specyficzna mieszankę stylu plakatowego, wpisującego się
w klimat vintage. Dzięki temu butelki Maggi stają się atrakcyjnym „gadżetem”
w kuchni. Wykreowanie nowego wizerunku wymagało znalezienia elementów łączących atrybuty produktu z młodym odbiorcą.
Co osiągnęliśmy?
Z dumą donosimy, że nasze starania odniosły niebywały sukces! Wszystkie zrealizowane dotąd edycje limitowanych etykiet ujęły za serce młodych Polaków. Najnowsza seria ściśle wiąże się z najświeższymi trendami i stylem hipsterskim. Trzy etykiety, trzy symbole, trzy korzyści:
Siła smaku – Maggi wzbogaca i podkreśla smak potrawy.
Finezja dań – któż nie chce być wirtuozem we własnej kuchni?
Pokaz kulinarny – z Maggi zabłyśniesz w oczach gości.