ul. Śniadeckich 10, 85-011 Bydgoszcz |
+48 52 328 66 39 |
Zakres prac:
Podstawą tej pracy stał się element herbu Wróblewa (miejsce pochodzenia marki), który przedstawia trzy kwiaty jabłoni odnoszące się do tradycji sadownictwa, z którego słynie region. Zachowano także odniesienia kolorystyczne do herbu - niebieski oraz czerwony, kojarzący się jednocześnie z flagą Polski. W celu wzmocnienia skojarzeń z naturalnością i regionalnym pochodzeniem produktów zdecydowaliśmy się zbudować projekt z ilustracji inspirowanych sztuką ludową. Wycinany kurczak symbolizuje branżę, zaś kwiatowy ornament to właśnie kwiaty jabłoni z herbu Wróblewa. Oryginalny styl brandu upodabnia go do ludowych wycinanek, zamieniając pracę w spójną całość. Ograniczenie projektu opakowań do dwóch kolorów podkreśla świeżość produktu. Elementy te, powtarzające się nie tylko na opakowaniach, ale także na wszystkich materiałach reklamowych marki, budują jej tożsamość i zapewniają zapamiętywalność w świadomości konsumentów.